Asilbeyveannesi Kizlar bilen bilir sıkıntıli bir gebelik surecin oldu Allah’ın izniyle planlı sezeryan olcam 25 ağustosta çok heyecanlıyım ben ama yaaa🙏😍
Asilbeyveannesi tazebiranne_hg04 ah kusum benimde öyle inan hamileligimden bişey anlamadım desem yeridir
Semraaaaaa tazebiranne_hg04 allah yardımcımız olsun canm benimde riskli gebelik bize çok var inşallah 35 hataları görürüz
Asilbeyveannesi ATACEREN 37 hafta olmuş oluyor canım doktorum ekstra kanama durumu olmazsa yeterli bı sure daha fazla riske etmeyiz dedi şuan 34+2 yiz
tazebiranne_hg04 Asilbeyveannesi aynen öyle canım ilk hamileliğim ve hep böyle zor geçecek diye korkuyorum
ATACEREN Seydanuurr4 şuanda 37+0 haftalığız Bi sorun olmadığı sürece 39 haftaya kadar bekleyeceğiz siz kaç haftaliksiniz