Merhabalar 11.haftamda toxplazma igg ve IgM pozitif çıkmıştı ve avidite istedi doktorum. Oda yüksek avidite 519 çıktı. Yani hastalığı hamilelikten 4 ay önce geçirdiğimi söyledi ve hiç bir risk olmadığını söyledi. Ama ben hala çok korkuyorum başına böyle bişey gelen var mi.