Merhaba anneler 🌸 ben 36 haftalık hamileyim.. Nerdeyse bu bi haftadır hemen hemen hergün koyu kıvamlı afedersiniz sümüksü beyaz akıntı geliyor. Peçeteyle çekip alıyorum sürekli. Acaba neden böyle bilginiz var mı haftaya doktora gidicem soracam da meraknettim acaba doğum yaklaştı diye mi ? Sizde de öyle oluyor mu