NurTati Beta 2 gün önce 1980 di bugün 1000 çıktı doktora yarın gidicem geri yükselen oldu mu dış gebelik mi arkadaşlar 2 katından fazla artarak gidiyodu çok güzel di herşey 🥹
EmineDefneGokce NurTati dış gebelik olabilir malesef 😭 inşallah sıfırlanır direk ya . Bu saatten sonra yükselmesin diye dua edin bence . Bide benim dış gebelik değerlerim 2 günde bir 350 640 1600 şeklindeydi 2000 den sonra düştü çıktı düştü çıktı
NurTati 1Ada1 aynı yerde vermedim laborant arkadaşım baktı hatta cihaz farkı olabilir ama doktora görün dedi
Arirang NurTati İnstagramda birisi bu soruyu kadın doğum profesörüne sormuştu beta tekrar yükselir mi diye o da yükselmez demişti canım😥
1Ada1 NurTati o cihazdan cihaza değişiyor canım sana tavsiyem aynı yerde ver ordaki artışa bak eğer orda sıkıntı yoksa bişey olmaz Allah’ın izniyle
HipnozX NurTati cihaz farkından o kadar değer düşmez, çok oynamaz yani. Bnimde 1,5 yıl önce bu endişe başıma gelmişti kimyasal gebelikle sonuçlandı. İnsan o zaman diyorki inş kimyasaldır. Hakkınızda hayırlısı olsun, inşallah kimyasaldır
NurTati Güncelleme yapıyorum doktor ultrasonda gördü kan verdim çarş. 2000 çıkan özelde bugün 5500 çıktı gebze fatih devlette ise 1000 çıkmıştı yaklaşık değerden 3 bin aşşa yani 🙄 bütün gün gecem üzüntüyle geçti
Nanelimonn NurTati merhaba önceşliklgecmıs olsun . sonra ne oldu bende aynı durumu yaşıyorum. Sızın gebelıgınız ne durumda şuan .