Merhabalar herkese, 8 haftalık hamileyim kokulara karşı yoğun hassasiyet yaşıyordum dün biraz karin agrim olmustu bugün farkettiğim kadarıyla koku hassasiyetim azalmış gibi geldi aklıma çok takılıyor su an… kanamam da hiç olmadı ama sessiz dusuk
Diye bir şey varmış hiç duydunuz mu ya da olabilir mi?