Zuzununannesi01 Kızlar 23 haziranda kürtaj oldum 8 temmuzda ilk adetimi oldum adetime 2 yada 3 gün var göğüslerim çok ağrıyordu bi test yapim dedim silik çıktı şimdi hamile olma ihtimalim var mı yoksa kürtaj sonrası hcg sıfırlanmamış olabilir mi
Merveisildak Zuzununannesi01 bende kimyasal gebelik geçirip düşürdüm üstüne daha adet görmeden hamile kaldım şuan 6+3 üz çok şükür kalp sesinide duyduk olabilir yani beta na git baktır canım
Dilarakr Zuzununannesi01 kürtaj sonrası gebelik kolay oluyor beta hcg biraz geç düşüyor ama hamile kalmış olabilirsiniz
Nazendehanim Zuzununannesi01 benim kürtaj sonrası beta 2.5 ayda sifirlanmisti canım ya iki kere kan verip düştü mü diye bakacaksın ya da adet gününü bekleyeceksin
Zuzununannesi01 Merveisildak bende şaşırdım bi an öyle görünce bi kimyasal bi boş gebelikten kürtaj oldum olmadı kan verim
Dilarakr Zuzununannesi01 inşallah suan olmasa da en kısa zamanda olur ve sağlıklı olur genelde öyle diyolar ben de kürtaj oldum 2 ay gebelik yasak dedi doktor 2 ayım dolar dolmaz ilk korunmasız ilişkide hamile kaldım şuan son 99dayız çok şükür sağlıklı ilerliyoruz 🤗
Zuzununannesi01 Dilarakr ay maşallah inşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız darısı bize olsun
Zuzununannesi01 Nazendehanim anladım canım haftam küçüktü belki sıfırlanmıştır dedim ama sonra bazen geç sıfırlanma ihtimali de varmış göğüslerim bi kaç gündür çok ağrıyordu o yüzden acaba mı dedim
Dilarakr Zuzununannesi01 Amin isteyen herkese nasip etsin rabbim kimsenin kucagını boş bırakmasın inşallah
Nazendehanim Zuzununannesi01 adet belirtileriyle benzer oluyor ya canım ondan belirtiye göre hareket etmek hep şüphe , haftan düşük de olsa beta hızlı yükseliyor ondan sanırım . Allah gönlüne göre versin 🌸
180720 Zuzununannesi01 aşkım hcg düşmezse adet olmazsın zaten bence birazcık daha bekle ve tekrar test yap derim 😇
Zuzununannesi01 180720 bende öyle düşündüm canım çünkü adette oldum geçen y inşallah bebiş vardı bi kaç gün sonra tekrar test yapim