Eda_nur_2733 rica ederimm🥰 ben 37+6 da doğum yapmıştım, nasıl ne zaman sağlıklı gelecekse o zaman gelsin inşallah🥰
Serife_ee yok yani mesela adet sancısı gibi demişlerdi alakası yoktu, ben sadece fazla fazla düzenli aralıklarla kasılırdım, ve belime vuruyordu kasılmalar, yani baya kolaydı diyebilirim benim için, 4 cm kadar tık yoktu sancılarım 120 yi gösteriyordu ama ben yatakta gayet yatıyordum, hatta hemşireler de şaşırmıştı☺️ Umarım ikinci doğumum da böyle olur☺️