Bernnnaaaa Yetersukrbck_0618 yaş ile ayarlanan bir şablon veriyorlar bu değerler kendi başına yeterli değil
--- Yetersukrbck_0618 testi hangi hastanede verdiniz acaba devlet mi özel mi bende değer normal yazıyor sizinki gibi rakamlar yok anlayamadm ?
TeoMom Yetersukrbck_0618 Büyük ihtimal hastaneye gidip Alman gerekiyor canım grafik olmadan yorumlamak mümkün değil
tubasd Yetersukrbck_0618 yaziya tiklayin yads orda ataç seklinde bir isaret vardir ona basin tam olarak girmeden bisey diyemedim ama sonuç rapor seklinde olmali . dr randevunuz varsa oda sistemden baktiginda raporu görür