4cocukannesi Didomm hamilelikten önce zaten coky seviyordum içmeyi hamilelikten beri içiyorum Beypazarı çok seviyorum Kızılay’ı da bulamassan tercih ediyorum kola canım çekince yerini tutmaz ama soda içiyorum
Kleopatra- Ben sadece Beypazarı içiyordum sade olandan magnezyum açısından iyi çünkü. Ama yine de içinizin rahatlığı açısından doktorunuza sorun derim
123xyz Drlar zaten günde bir adet mineralli su öneriyorlar fazlası tansiyonu yukseltiyor ben gebeliğimin başından beri hergün 1 adet beypazarı yada sırma içiyorum