Maviii3 Firdevs33 beyaz akıntı yumurtlama kaynaklı yumurtalarımızdan gelmiyor ki canım. Rahim ağzı üretiyor onu sperm geçişi sağlansın diye ve her zaman akıntı da gerçekleşmiyor.
T-39 Firdevs33 tabi düşünüyor insan.2 senedir çatlatma iğnesiyle tedavi gördüm bende.Çok şükür nasip oldu isteyen herkese nasip olsun 😇
Fithatunnn T-39 kaç kez çtltma iğnesi oldnz olmayınca ara veriliyormu yoksa bidhaki ay gene iğne kullnılırmı
T-39 Fithatunnn genel de ara vermeden yapılıyor iğne.Sadece bazı aylar kendi isteğimle vurulmadım ara vermek istediğim zamanlar.