Minikyavrumtirtil Arkadaşlar 35. Haftadayım covid oldum, benim gibi son zamanlarında hastalanan varmı nasıl tedavi oluyorsunuz. Çok korkuyorum doğumu tetikler diye. Doktor coraspirin parol ve C vit önerdi. Son üç ay coraspirin kullanan oldumu?
Conger Minikyavrumtirtil ben 24 haftalıkken covit oldum sürekli ateşimi ölçtüm doktor kan sulandırıcı iğneye başlattı iki haftadır kullanıyorum onun dışında çok ağrım olduğu zaman parol aldım d vitamini ve C vitamini kullandım o süreçte geçmiş olsun🙏🏻
Conger Minikyavrumtirtil öksürük için pekmez çok içtim iyi geldi bir de ballı limonlu ılık su ama bu hafta şeker yüklemesi yapıldı üç aylık ortalamam iyi olmasına rağmen gebelik şekeri çıktı doktor covite bağlı yükselmiş olabilir dedi sizden ricam hastalığı atlattıktan sonra bir kaç gün şeker ölçümü yapmanız etkileyebiliyor ben de ilk defa covit atlattım
Kubra_miray_szr Bende 33+5 haftaligim 2 gündür covid olmuşum dün çok kötü öldüm bebeğin hareketleri durdu kaç saat sanırım ateşim yükseldi etki etti bebeğe hemen acile gittim 2 tane serum taktılar nst aldılar çok şükür bebek.hareketlendi bende ilk defa almışım.ne yapacağım bilmiyorum korkuyorum ilaç ta vermediler parol da fayda etmiyor pekmez süt limonlu çorbalar özelikle bol sarımsaklı kelle paça ye o çok iyi inşallah atlatırız
Minikyavrumtirtil Kubra_miray_szr Allah şifa versin tüm hastalara ne zormuş hamilelikte böyle bir hastalık 😷