Beyzaesin 9+4 deyim. Aşırı gergin, mutsuz, enerjim sıfır, her an ağlayan bi haldeyim. Aynı durumda olanlar var mı😞
Arzu_uu Beyzaesin hamileliğim basında ayağa bile zor kakıyordum geçer dıye bekledim ama suan 16 haftalığım halen öyleyim 😂kalkıp hiç bırsey yapasım yok bırı yapsada getırsede yesem umudundayım 😂😂 normalde hamile kalmadan önce de 5 dk durmazdım kahvaltı yemek herseyı yapar mis gıbı gün geçirirdim inşallah 20 haftaya kadar bu halsizlik geçer ☺️
beboveben Beyzaesin ben varim. 9+4 ten selamlar normalde sat a gore 10+4 biliyorduk ama son ultrasonda gec dollenme dendi, 2 gundur coook halsizim bitkinim istahim yok cook mutsuzum sanirim hava dogrudan etkiliyor Allah yardimcimiz olsun
Duygu_ck Benim 9 dan sonra bi iyi olur gibi oldu.12 deyim biraz yine aptallaşmış haldeyim odaklanamıyorum yoruluyorum