Basakadir CananDuru herkeste farklılık gösteriyor sanırım içen çok var ben genelde meyve suları ve su tüketiyorum normalde sütü çok seven biriyim ama hamileliğimden beri miğdem bulanıyor sütten
Nursl7 @Basakadir işte devlete gideyim önce dedim özeldeki doktorumun muayene ücreti 250 TL olmuş kim bilir doğum ne kadar oldu
Basakadir Nursl7 Ewet fiyatlar biraz ucuk ama böyle hassas bir dönemde devlete gitmeyi uygun görmüyorum özelde ilgi daha fazla oluyor doğum fiyatlarını düşünmek istemiyorum 🤷♀️
minik_koala_ve_annesi Basakadir dusuk riskin yoksa bence icebilirsin kafeini cok tuketiyorsan cay ve kola falan icme ama gunluk 200 mg kafeini gecmemen lazim. En basindan beri iciyorum iki ictigim bile oluyor 27.haftadayim
Asyabuse Basakadir canım ben kafeinsiz kahve aldım mehmt efendinin var türk kahvesi. Migroslarda falan bulunuyor. Doktoruna onu sor konu kafeinse buyrunuz kafeinsiz de 😂
Kahvesever Basakadir Kahvenin hiçbiri yasaklanmadı fakat türk kahvesi hic istemedim , nescafe veya sütlü filtre içiyorum arada