33+4 de bana 1 hafta önde dedi 2500 kilo dedi yemene içmene dikkat etmezsen 4 kilo üstü olur normal doğumu unut dedi şekerini kontrol altında tutman lazm dedi şimdi salata ağırlıklı bir hayat yaşıyorum 34 olduk kiloya takılma canım sağlığı yerinde olsun hareketli mi sen ona bak fazla kilo da iyi değil gelişim geriliği yoksa korkma sakın sen sağlıklı beslenmene bak sayılı günlerimiz kaldı 🙏🙏