Kızlar zaten normalde belim ağrıyor ama kasıklarım agrimazdi sancım çıkıyordu nst de yarın gene kontrol var pazartesi doğum var şimdi kasıklarımda ağrı var bıçak saplanmasi gibi ağrıyor inşallah geçer pazartesiye kadar sancım çoğalırsa erken almaz dimi doğuma kızlar