HazalKepenek Kızlar 33+4 teyiz bikaç gündür sol kasığımda ara ara sancılanma şeklinde ağrı hissediyorum doktorum son kontrolümde herşey çok iyi bi sıkıntı yok dedi ama yinede korkutuyo bu ağrı beni. Bu durumu yaşayan varmı acaba aranızda
Eelliiff1234 Fazla eğilip kalkarsam yol yürürsem benimde karnımın altına ağrı girer doktorum bebek baskı yaptığı için normal dedi