Halime90 açlık kan şekerim 64 çıktı sizce çok mu düşük Normal değeri 74-106 arası Yaşayan var mı anneler 🌸
Pink29 Halime90 merhaba nasılsınız uzun zaman önce yazmışsınız benim de Glukoz 64 çıktı acaba düşük mu dıye stres yaptım çok gebelıgı olumsuz etkilemedi degıl mı