Aysegnty28 Hanımlar 19 haftaligim ozelde zorlanmaya başladık son zamanlara kdr ozelde muayene olup devlette dogum yapan varmi acaba
MinnieMouse Aysegnty28 bilgi edinebildin mi canım? Benim doğumum da sezaryen olacak. Şehir hastanesine gitmek istiyorum malum doğum ücretleri 🥲