Ucrub-sulo Kizlar merhaba 32 haftamdayim bebegin kafası bı kaç haftadır assagi dönük ve kafası tam kasigimin bitip vajinanın başladığı yerde bu şekilde olan var mı erken doğum yapan ya da
aylinpalaa Ucrub-sulo benim 28den beri baş aşağı pozisyonda daha doğurmadım 😂 35+4üm başının bir kısmı kanalda hatta
DemirinAnnesiiii Ucrub-sulo 32 den beri baş aşağı pozisyonda benim bebeğim de şuan 36 +4 olduk doğum kanalına girmedi ise sanmam erken doğum olsun canım
Oelrlrkmemdmd Ucrub-sulo benim 28 de baş aşagıydı doktorum gelmeye niyeti yok demişti sadece öyle duruyormuş erken doğum riskim yok 31+3 deyim şuan
Mihrisah20200 Ucrub-sulo benim 28den beri o şekilde 33olduk işte Allah büyük hayırlısı olsun hakkımızda kazasız belasız alırız kucağımıza bebeklerimizi inşallah
Elifdemir5734 Canım en son doktor kontrolünde benimde öyleydi dönmüş başı kasiklarinin orda dedi korkma yavaş yavas doğum kanalına yerleşmeye baslicak ama erken doğum riski barindirmiyo rahat olabilirsin🥰
Birminik56 Ucrub-sulo benimde 15 inci haftadan beri baş aşağı pozisyonda. Şuan 29+4 deyiz doktor bir sıkıntı yok dedi hatta istenilen pozisyon bu zaten dedi doktorum. korkulucak birşey olduğunu düşünmüyorum. Hiç bir sıkıntımızda yok şuan gayatte güzel ilerliyoruz çok şükür
Momandmom Ucrub-sulo benimde kafası aşağıda bebeğimin 30. Haftadan beri 32+dayım doktorum erken doğum riskinden falan bahsetmedi bir sakınca görmedi