Pnrylmn 6+3 bugün Dr. gittim. Bebeğin kalp atışını duymadım dedi. Bu haftalarda normal mi? Geç duyan var mı?
soilsmell Pnrylmn bence farklı bir doktora gitmelisin aynı durum arkadaşımın başına geldi aynı gün içerisinde farklı bir doktora gitti ve rahat bir şekilde duyuldu kalp atışı ellerindeki cihazda bir sorun olabiliyor ya da cihaz kalitesine göre de
Aysnr11 Pnrylmn Been ✋🏻 6 haftalıkken gittim duyulmadı geç döllenme olmuştur denildi bende iyice büyümesini bekliyim dedim 9 haftalıkken gitmiş olcam inşallah duyarız 🤲🏻🌸
Pnrylmn Benim bu hafta duymam lazımdı dedi. Çok tedirgin oldum. Önümüzdeki çarşamba tekrar gel dedi ama pek ümitli konuşmadı.
iki_tospik_annesii Pnrylmn Walla benim ben iki oglumda da 6 haftalıkken kalp atışlarını duydum ama eşimin yengesi 2 oğlunda benimle birlikte doğurdu 2 hafta falan wardı aramızda o iki oğluna 8 haftalıkken duymuştu
Pnrylmn İnşallah öyledir. İlk çocuğumda 6 haftalıkken duymuştum. Birazdan farklı bir Dr.a gidicem bakalım
iki_tospik_annesii Pnrylmn Evet cnm başka doktoranda git makinalardan fark ediyor olablir inşallah duyarsın 🙏