kızlar çatı muaynesi yapıldı doktorum rahimin arkaya dönüktü, tersti gibisinden bir şey dedi eliyle onu çevirdim dedim.. deli gibi bir acı yaşadım herkesin bir degil.. ki doktorum ben elimle mudahele yaptıgım için bu kadar cok canın yandı dedi.. kanama olabilir dedi 1 cm acılma var dedi kanama oldu kücükte olsa.. benim korkum erken doğum tetikledi bu durum sanırım aksama sabah gelir mi acaba bebek :(