1 Ekim’de doğacak Allah’tan birşey olmazsa 🌸 Eksiklerim az kaldı birkaç tulum gezmelik kıyafetleri ve zıbın almam gerek. Ağız mendili az almışım ondan da alacam birkaç paket daha. Bezini almadım poposu sever mi bilmediğim için çok almayacam zaten :) Bebek Arabası eksik onu da dayısı alacak diye üstüne düşmüyorum. Birde ateş ölçeri burun aspiratör falan eksik birde biberon seti aldım mı tamamdır herhalde aklıma gelen bunlar 😂😂 Geri kalan herşey alındı çok şükür. Belki vardır eksik hala onlar da aklıma gelecek inşallah yavaş yavaş toplu alışverişe çıkacam çünkü. Rabbim olmayanlara da nasip etsin herşey çok pahalı maalesef