Zumraninannesi06 Kuzular 22+4ten merhaba 😅 şu sıcakta hergün ne yemek yapsam diye bunalıyorum 😅 hadi fikir alışverişi yapalım herkes yazsın hergün birini yapayım 😅😅
4cocukannesi Zumraninannesi06 benimde hiç yemek yapasim yok hava sicak olunca bol domatesli bulgur pilavı yanina da buz gibi ayran tamam zaten agirlastim iyice çeşit yapasim yok
egesmommm Zumraninannesi06 kalkıp yemek yapmak için kendimi zorluyorum bir saattir. Zeytinyağlı pırasa yapacağım ama zor geliyor resmen mutfağa girmek 🤭
minik_koala_ve_annesi Zumraninannesi06 3.45 de doktor kontrolum.vardi esim disarda yiyelim dedi ama nedense gunduz kiyma cikarmistim canim kiymali yumurta cekti hemen onu yaptim😆
Zumraninannesi06 minik_koala_ve_annesi ohh mis gibi böyle çeşit çeşit yemek değil de yumurtaya bile razı gelir eşimde çok şükür zorlamaz hiç aksine oda yapar ben yorgunsam halsizsem 🤲🏻 Bazen benim hiç kılım kıpırdamıyor ya 😅 nolacak bu halimiz
Mrv135 Zumraninannesi06 Bugün et sote yaptım, Ali nazik de çok güzel oluyor en ferah etli yemeklerden bence. Onun haricinde bamya, taze fasulye, biber dolması, kabak yemeği, etli etsiz türlü. Hepsi gider yazın. Ben hep bunların etrafında dönüyorum.
minik_koala_ve_annesi Zumraninannesi06 aynen esimde hic sorunlu biri degildir cok sukur sicaklar cok darladi canim cidden halsizlik cok🥰