4cocukannesi Liliumom 32. Haftadayim daha hazirlayamadim sağ olsun kayınvalidem hastane çıkışlarını bugün almış onları yıkayıp koyacağım bütün kıyafetlerini aldım ama daha çok eksiğim var
Yeniesyenianne Liliumom 34te hazırladım şu an 38deyim hala birkaç eksiği var 😅 bu hafta tamamlarım diye düşünüyorum
Momandmom Çantaya konulacak herşeyi aldım hem bebek için hem benim için ( mama hariç onu zaman yaklaşınca alıcam) ama daha bebeğin eşyalarını yıkayıp ütülemedim. 32+ dayım haftaya başlıyacağım hem çantaya hem bebeğimin dolabına kıyafet ütüleyip yerleştirmeye