Fatma0090 ilk önce teşekkür ederim yanıt verdiğiniz için ben de başta doktora gittim hem beta 1632 idi hem de kese vardı kalp atışı için gittim kese yok dedi tekrar kanverdim 50 çıktı düşük yapmışsın dedi tabi progestan kullandığım için kanamam olmadı sonra ilacı bıraktım kanamam oldu bitti ama tam anlamıyla kesilmedi ilk düşük olmadığı için gidecektim zaten ama bu gün aşırı lekelenmeler kesilmesine kafamı karistiriyo aldığım randevular iptal olmasaydı şimdiye çoktan muayene olmuştum ama sürekli iptal oluyo randevular insAllah bu sefer iptal olmaz