Cigdemm1 8 dakika sonra 34+3 olacağız bugün yavaştan başladım bir şeyler yıkamaya. Kasılmalar sertleşmeler ve bazen adet sancıları oluyor sağ sağlim gelsinler 🙏🏻🥹
Mervegobekli Bizde 33+2 olduk 32 de doktora gittiğimde 2300 gr dı normalin biraz üstünde kilosu dedi 1 ay sonra tekrar çağırdı yorumları okuyunca bi tedirgin oldum sizinkiler 32 deyken kaç kiloydu
Havvauslu CEYDAASH dogumu durdurmaya calısıyorlsr daha erken oldugu için erteleyebildiklerş kadar erteleyip alacaklar doguma sanırım
oykubrakpnar Htje allahım tek değilmişim bende 33 oldum işte 20 kg aldım bebegim 13 gün önden gidiyormuş 2.500 kg dedi doktor
Mervegobekli SimayeceninAnnesi doktora gözüktün mü canım karaciğer enzimi yükseldiğinde vücutta kaşıntı oluyor allah korusun oda sıkıntılı bir durum
SimayeceninAnnesi Mervegobekli yok gozukmedım ya normal olarak bakıyorum gebelıkte böle vucudumuzun verdıgı tepkılere
Mervegobekli SimayeceninAnnesi eğer içten gelen sürekli bir kaşıntıysa gözüksen iyi olur kuzenim ve arkadaşımın yeni başına geldi sen bilirsin ins bişey yoktur