Kardelen00 Kızlar 26 haftalık hamileyim günde hergün olmasa da bi bardak kola içiyorum sizlerden içenler var mı bilgisi olan tavsiye verecek olan 1 bardaktan bişey olmaz diyen 😄var mı
Dilaraortacc1 Kardelen00 aman canım neler yiyip içiyorum bi gorsen ben 36 haftaligim 10 kilo almışım bebegim de 2 hafta önde gidiyor şükür canın istiyorsa dozunda iç ye bisey olmaz
mommytobe_ Kardelen00 vallah basta allah sonra da bebisim affetsin ama ben de iciyorum😬😬 azaltmam lazim ama bu meret sigara gibi bende az biraz bagimliligim var🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Kardelen00 Dilaraortacc1 ya çok canım istiyo içerken vicdan azabı cekiuorum ama hızlıca içiyorum hemen😂😂
Annesininportakali53 Kardelen00 eve alınmazsa içmiyorum ama alınırsa illa ki canı istiyor insanın bu sıcak havada abartmamak şartıyla 1 bardak içiyorum ama en iyisi içmemek olduğu için hiç eve almıyorum soğuk ayran yapıyorum onu içiyorum komposto feln içiyorum
asena0609 Kleopatra- Bende elimde kolayla yakalandım anan napiyim hava çok sıcak su ferahlatmıyo gibi geliyo 😅
Fatma-onal Kardelen00 dün akşam yemeğin yanında 2 bardak içtiö dayanamadım 8 aydır ağzıma sürmüyorum yetti artık canıma 🤦🏼♀️
MorKelebek54 Kardelen00 kuzum valla benim abimin eşi gunde 2 bucuk litre iciyo suan. Hamileyken bu kadar iciyomuydu hatiraliyorum ama onda iyice bağımlilik yapti bu😂 nereye giderse giderken kola aliyo icmek icin 😂😂
Usnac1995 Bende bu haftalara kadar haftada bir falan içerdim ama şekerim yükseldi artık içmiyorum. Canım tavsiyem şekerine baktır yükleme yaptırsan bile yükselebiliyor bazen kola da şeker için aşırı zararlı
Kleopatra- Kardelen00 Kız seni ben sandımm bende diyorum Allah Allah kendim nasıl kendime yorum yaptım ahahshshs
gkbyza Kardelen00 ayda bir falan denk geliyor sanırım misafirliğe gittiğimizde yarım bardak nefsim körelsin diye içiyorum 😬 yoksa eve almıyoruz