bahaar123 Kızlar selam polikistikover hastasıyım 5 aydır deniyoruz.. adetlerim düzensiz Bu ay ovülasyon testi yapmaya karar verdim adetimin başından itibaren 12. günüm. 5 dakika sonunda çektiğim fotoğraf bu şekilde ilk defa yapıyorum bir bakabilir misiniz sizce durum nedir 
Mayahanim bahaar123 Bende bu ay ovulasyon testine basladim . Dun benimde bu koyulukta cikmisti iliski oldu . Sabah gene yaptim gene aynisi cikti . Sali gunune kadar bana iliski onerdi aldigim sayfa . Eger bunlardan biri silik cikarsa o zaman catlama oluyor ve o gunde iliski olmak zorunda . Son 10-15 gun sonra hamilelik testi yapicaksin demislerdi . Rabbim istiyen herkese nasip etsin 🤲🏻🤲🏻
bahaar123 Crnszrrr ikisi de aynı koyulukta olması gerekiyor diye okumuştum tam değil benimki yakın ama olmuş mudur acaba emin olamadım
mommytobe_ Bu test sonucunda iliski gerekiyor sanirim iki uc gun o isi yapmaya calisin🙈🙈insallah bebis olur bu sefer..
bahaar123 mommytobe_ insallah canım çok istiyorum insan düşünmeden edemiyor olmayınca dua edin bana😊🤍
mommytobe_ bahaar123 insallah hayiri saglikli bi bebis alirsin kucagina canim bende de pcos var bir yilin sonunda hamile kalabildim gercekten surpriz olmustu bana da.
bahaar123 mommytobe_ allah bağışlasın inşallah hayırlısı bakalım hiç olmayacak gibi geliyor böyle olunca ama sağlıklı bir insanda bile 1 yıl olmaması normal diyoelar bakalım
bahaar123 bahaar123 kızlar 3 günlük test sonuçlarım bugün tekrar yaptım 🫣 biraz daha koyu gibi geldi 
bahaar123 Bugünkü testim, çatlamış gibi sanki düne göre daha silik gibi geldi bana, sizce? 