Kızlar bebeğim 20 günlük ve burada hava 41-41 dereceden düşmüyor. Aşırı sıcak çocuk sıcaktan sırılsıklam ter içinde uyanıyor. Boynunun altı isilik oldu, yanaklarına da yayılıyor. Evde klima yok, taktıracak imkanımız da yok. Vantilatör var onu kullanayım diyorum. Annem ve eşim çocuk hasta olur bişey olur felan diyorlar ama böyle daha kötü oluyor çocuğum. Bu durumu yaşayan var mı, aranızda vantilatör kullanan varsa nasıl kullanıyor? Akıl verin lütfen 😕