Ceren4444 diğeri daha uyumlu tabi canım ben dedne ismini sevdiğim için ona oy verdim oda güzel kötü değiş bence senin kararın tabiki defne ismini seviyorsan meyrayı çıkartabilirsin başka bişey koyabilirsin özel bi istek değilse 😂 defne ela da çok güzel bir isim