Bende de vardi 3mm boyunda kucuktu yeni yaranmışdı galiba, bir doktor hamile kalman zor dedi hatta herkes oyle dedi bende yeni evliyim cok uzuldum. 2ay sonra hamile kaldim suan 8ayligim kistimden haberim yok doğrusu. Bazi doktorlar ameliyat dediler baska bir doktor sakin düşünme ameliyyati git dene dedi bende oyle yapdim. Bu arada ben Azərbaycanda yaşıyorum. Turkiyedeki arkadaşlarıminda doktorlari ameliyatı tercih etmemi dediler