Gzmnk
Öyle tabi ama psikolojik olarak öyle olmuyor canım gözümde çok şanslısın o yüzden rabbim sağlık versin evlatlarımıza ama çok zor belli bir zamandan sonra insanın psikolojisini bozuyor her gün aynı acıyı yaşamak vücudunun sürekli mos mor olması vs insanı etkiliyor bende şuan covidim iki günüm kaldı karantinamın bitmesine ama zaten kullanıyordum daha da 200 den fazla iğnem var ama işte evlat daha gelmeden zorluğu başlıyor sıpaların :)