Glsmll 2 Nisan 4+5’de 1877 olan betahcg 4 nisan 5+0 da 3496 olmuş. Artış normal dimi biraz olsun ferahlayabilir miyim 🙏🏻
Glsmll tazebiranne_hg04 aslında kese göründü ilk muayene 4+5’te. Kalp atışı için 2 hafta sonra gel dedi. İlkinde sıkıntı yaşadığım için bunda çok tedirginim rahat olamıyorum bir türlü 😢