RukiyeSefa 16+4 haftalık hamileyim içimde sanki bir bıçak yüzüyor ve ani saplantılar oluyor sebebi nedir bilen var mı çok canımı acıtıyor 😔
_Sahra RukiyeSefa o haftalarda enfeksiyondan dolayı bıçak batması gibi anlık ağrılarım oluyordu gece aciyla uyandığımi bilirim idrar yollarımda enfeksiyon varmış serum ve antibiyotikle geçmişti rahim büyüdüğü içinde batma tarzı ağrılar olabiliyor mutlaka doktorunuza danışın
Yagmurrr98 RukiyeSefa Evet 12 haftalık hamileyim ani kramplar bendende oluyor uzun sürmüyor dediğin gibi
Kleopatra- Bende batmalar oluyordu şuan 30 haftalık oldum pek yok. Ama sizinkini pek anlayamadım doktorunuza danışın derim.
Bebekdelisi RukiyeSefa tamam benımde aynı doktora gittiğimde denk geldim oldu dedıkı cok normal bıze normal olmayan tek şey geçmeyen sancıdır dedi inler haftalarda da kasılmalar ama top olup sancı veren dedi
RukiyeSefa _Sahra aslında bu dediğinizi doktorda dedi ve baktı şükür öyle bir durum yok teşekkür ederim 😇
Efsunala_ Bende ağrıdan hareket edemeyecek halde oluyordum ama kısa sürüyordu doktorum normal olduğunu söyledi rahmin genişlemesi ve midenin baskılanmasıyla olabilecek şeylermiş tedbiri elden bırakmamak lazım ama doktorun bir sıkıntı görmediyse normaldir