Bende 21+3 hamileyim bende dünden beri hissetmediğim için hastaneye gittim yani bu haftalarda duzensiz olmasi normal
Bu arada kızlar ben nerdeyse 22 haftaliğim günde kaç sefer hissetmem gerekiyor ya da kaç gün hissetmediğimde doktora gitmem lazim bilgisi olan var mi