Rnaslh Kızlar 31 haftalık hamileyim bugün ara ara sanki böyle adet olacakmışım gibi sancı geliyo ama hafif bi şekilde normal mi
myangelson Rnaslh artarak devam ederse ve düzenli olursa doğum sancisi olabilir kasılma falan da oluyor mu? erken doğum riskiniz var mıydı?
Eliferimm Rnaslh 31+1 im bende canım aynısını yaşıyorum ara ara adet ağrısı gibi oluyor geçiyor normal sanırım
Rnaslh myangelson yok kasılma olmuyor , 1 ayı geçmiştir kanamayla hastaneye yattım düşük riskine karşı iğneler serumlar verdiler
myangelson Rnaslh normaldir belki de çünkü doğum sancisini az çok yaşadım artarak devam ediyor kasilmayla beraber düzenli geliyor