Bende şimdi hastaneden geldim pazartesi günü 40 hafta oluyor doktorumuz sana bağlı ama ben olsam beklemem riksli oluyor sen bilirsin beklemek istiyorsan da eğer 1 gün ara ile gel nts ye girip kontrol altına alalım dedi bnde düşündüm pazartesi Sünni sancıyı kabul edip olursa normal olmazsa sezeryan sağlıkla gelsinde