Merhaba kızlar bugün tansiyon ölçmek için sağlık ocağina gittim ve ben 21+3 hamileyim ve bir kaç gündür hareketlerini hafif damar atar gibi hissediyorum fakat dün öğleden bari yoktu bende bunu hemşireye söyledim o da beni direkt hastaneye yönlendirdi ben bu haftalarda düzensiz olmasi normal dedim yok sen genede git dedi.
Bende yakındakı özel hastaneye gittim tanımadığim bir doktor o da normal olduğunu söyledi ve baktı herşey yolundaydi fakat 1 sey kafama takıldi ordaki hemşireye göbek mi dedi baş mi dedi 22hafta uyumlu dedi bir kaç şey daha dedi ama bana bişey demedi kağıta yaziyor anlayan var mi?