esilaaax21 Busra67 suan bnde öyleyim kndi kndime odaya gecip snir krizleri geciriyorum bi mutluyum bi mutsuzum🤦🏻♀️
iremby Busra67 gergin sinirliyim ayni zamanda cok duygusalim en ufak bir seyde hemen aglayabiliyorum. Zor valla hormonlardan inanilmaz bir haldeyiz.
skrsln Busra67 bebiş için sakin kalmaya çalış canım evinde dinlen çok kimseyle görüşme ben öyle yapıyorum gayet sakinim 😂
Ece06 Busra67 aynısı ben işte her şey gözüme batıyor son 15 gündür bu halimden de nefret ediyorum hatta
skrsln Busra67 ay canım benim eşim sabah gidiyor öğlen eve geliyor birkaç saat kalıyor işe gidiyor akşam 5 te geri evde 😂😂 o olmasa çok sıkılırım yaa 😂😂
MASALMYRA 29.haftadayim calisiyorum evet herkese sinir oluyorum ama yapacak bisey yok sakayla karisik herkese laf soyluyorum valla ,bi de guluyorum ustune,aslinda baya egleniyorum.Ise eglenceli tarafindan bakin;))
Busra67 MASALMYRA ya insanların hamileye anlayış göstermesi Yok bikere işleri güçleri nasıl sinir ederim
Busra67 Erkekler bizim yerimize geçmedikleri sürece de bizi anlamalarını beklemiyorum artık onlar istedikleri gibi gezsinler vücutları bozulmasın hayatına baksın hiç bir şeyden kısıtlamasınlar kendilerini bide bizim halimize de boşyere Allah cenneti sizin ayaklarınıza sermedi die açıklama yapsınlar Allah’ın cenneti ayaklarının altına serdiği kutsal varlığa sende anlayış göster biraz derim o zaman ben
Busra67 Busrasahin7714 benim de tecrübem var bu ikinci gebeliğim ama bunda daha asabiyim bakmam gereken sorumluluğumda bir çocuk daha var ve ilerisi beni korkutuyor belki de