Gzeemmm Arkadaşlar merhaba 💜 yeni doğan alışverişinde kaçta ne alt üst takım zıbın vs aldınız benim pek bilgim yok en çok ne lazım oluyor mesela rica etsem yazabilirmisiniz birde yeni doğan mi aldınız yoksa 0,3 aylık mı
Smyy06 Gzeemmm valla dogacak bebehin kilosuna gore degisiyor. Benimde kizima hamileyken yenidogan alma cok giyilmiyir dediler bende 0-3 ay almistim sonra kisim dogdu 2850 kg minicik . Kayboluyordu 0-3 ayliklarda gittik babasiyla yenidogan bikac takim atlet filan aldik. Uzun surede giydi 0-3 aylari. Ama bebegin kilosu iyiyse dedikleri gibi yenidoganlari cok giyemez.simdi ikinciye hamileyim 2-3 tane yenidogan 5 li takim var 4-5 tane de 0-3 ay var kardesinden kalanlarla beraber. 3 tane filanda tulum var bikac tane de sadece alt ve ustler var ayri ayri. Yeterli oluyor