Kızlar postu yeni gördüm… Ben 7 buçuk ay önce medicana rengin hanımda doğum yaptım… İlk doğumu sezeryandı ikinciyi 8 yıl geçtiği için normal denedik doktorumla 42.haftaya kadar bekledik elinden geleni yaptı ben şahidim… Fakat 42.haftada kontrole gittğmde bebek kaka yapmış yutmadan hemen acil sezeryana alıcam dedi… Çok güzel geçti.. Normal yapmadım ama normal için ebeler olsun normal doğum odası olsun herşeyi gördüm harika ilgililerdi… Doğumdan çıktım hemşireler duş bile almama yardım ettiler giydirdiler saçlarımı taradılar… Ertesi gün çıktım hastaneden… Şimdide 3 aylık hamileyim tekrar rengin hocaya gidicem tavsiye ederim