Adetime 6-7 gün var beta hcg yaptırsam şuan çıkar mı yoksa çok mu erken sizce daha önce kimyasal gebelik yaşadım geçen ay maalesef bu ay olabilir mi belirtilerimi yaşadım 2gündür bir bel ağrım var bazen keskinleşiyo bazen geçiyo sancı gibi diğer gebeliğimde olan hemen hemen bütün belirtilerimi yaşıyorum ama kimyasal olduğu için tutunamamıştı bu bel ağrısını geçen hamileliğimde yaşamamıştım belirti olabilir mi beta hcg ne zaman baktırmak iyi sonuçlar verir şuan belli olur mu