Mehtapkz Kizlar merhaba betalarim bu sekilde Pazartesi 65.17 Carsamba 168.71 Cuma 397.29 Sizce bu betalarla hangi gun doktordan randevu alsam keseyi gorurum kizlar ven aslinda ayin 13. Ne aldim ama cokmu gec Herkese tesekkur ediyorum❤️🤲
snow_angel Mehtapkz benim de sizinle aynı zamana denk geliyor hamileliği öğrenmem. Pazartesi:26 Çarşamba:90 Cuma:211 çıktı. 15 agustosa randevu aldım ben garanti olsun diye. Sizin 13ü uygun bence 🤗
Mrv135 Mehtapkz Haftaya cumartesi 6000 küsür oluyor ortalama olarak. Normal şartlarda bu değerle karından görünür. 13 undeki randevu gayet ideal bence.
Dark Mehtapkz ideal tarihiniz bence. Erken olunca bişey göremezsiniz tekrar tekrar gidersiniz. 13 u gayet iyi
tontonhanim 5000 üzeri olması gerekiyor benim ki 20 binlerde bile karından görünmüyordu 😃 maşallah artışınız güzel 13 ne az kalmış zaten 🤗 insAllah sağlıkla kavuşursunuz miniginize ❤️
benimmdunyamm Mehtapkz yani keseui görmeb için yeterli olur 1500 olur diye ondan dedim en az 1500 e görünüyor yaa
Aycicegim6442 Mehtapkz beb 5+5 de gordum.bugun cnm 19 unda tekrar gidecegim sende benle ayniydin sanirim karindan gorduk ultrasona gore 5+2 mis
Sarmihce Almış olduğunuz randevu uygun bence hiç stressiz bir şekilde kesenizi görürsünüz.😍 1-2 hafta sonrada bebeği görmeye ve kalp atışı dinlemeye çağırtacaktır doktorunuz🥰 Hayırlı olsun🤰🏻
berfib merhabalar betam 2860 cikti fakat kesemi tam olarak goruntuluyemedi bunun icinde kac hafta oldugu bilgisini vermedi normalmi acaba
Mehtapkz Aycicegim6442 hadiya kuzum betan kacti peki betaya gore deglmi bu kese ya bende uygulamda 5. Gozukuyor yani daha artilarsa deil
Aycicegim6442 Mehtapkz cnm.kan tahlili yapmadi en son adet tarihimde 160 di 26 temmuzda domtorda 5 agustosda gel dedi sadece kesiyi gorduk bebegi ve kalp atisini 2 hafta sonra
Aslan04 Ben 5 2 de gittim kese ve bebek gorundu kalp atisi yoktu. Ayin 12 sinde gidecegim insallah duyarim yarabbim sizce ?
Mehtapkz Aycicegim6442 ayy hadi bakalim cok heycanli saglikla sihatle yavrum insallhh hepimizin 🤲🤲❤️🧸