Gezgin01 Canım ben 12. Haftadan itibaren kendimi yormadan büyük eşyalardan almaya başladım. Oda takımı, bebek arabası, anne yanı beşik vs. Sonra indirim gördükçe elektronikleri, banyo küvet setini, biberonunu, kıyafetini falan aldım. Şuan 34. Haftadayım sadece şampuan ve pişik kremi kaldı almadığım.
Bu süreçte hem hiç yorulmadım hem de parça parça aldığım için ekonomik olarak zorlanmadım. Almaya başlayabilirsin bence çokta erken değil 😊 Çünkü 29- 30. Haftadan sonra canın mağaza mağaza gezmek bile etmek istemiyor.