bhdrrabia Kızlar bugğn ebebekten baktım ama çok fazla çeşiy var ucuzu var pahalısı var neye göre nasıl almam lazım bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim
rileyss bhdrrabia ben emzik almadım, biberon olarak da avent natural serisi plastik biberondan aldım. cam biberonlar agır oluyormus ve bebek kendi kendine tutmaya basladıgında atıp kırabiliyormus
KlncA bhdrrabia emzik olarak avent ultra soft, biberon olarak da yine aventin cam biberonlarından almayı düşünüyorum