Dlrasknock ben şuan doğurmadım. Ama kullanmaya başladm iki haftadır. Günde iki saat göğsümde tutuyorum. Göğüslerimin ucu öatlamaya başladı doğumum yaklaştığı için. Sütüm geliyo. Kaşınıyo çok. Kapaklar çok iyi geliyo. Kaşıntımı hemen alıyo. Doğumdan sonrada emzirmelerin dışında hep göğsümde tutucam. Tüm doğum yapan arkadaşlarım kullandı hepsi çok memnun kaldı yarası olmadı hiç birinin