dilansnmz Her iki dogumunda kendine gore mesakkati var ilk dogumum sezeryqn oldu simdi 2.sini bekliyorum sandigim kadar zor gecmedi agri illaki oluyor ama hareket ettikce toparlaniyorsun tabi kendini yormadan birde bunye meselesi var tabiki kimis daha rahat atlatabilirken kimisi zorlanabiliyor ama korkma oyle oldum bittim bir durum yok sezeryanda cani tatli bir insan olarak soyluyorum eger o kadar zorlansaydim 1,5 yil aradan sonra 2. Cocuga cesaret edemezdim canim ama oncelik eger bir problem yoksa normal olmali benim dusuncem bu yonde💖