29+5 haftamdayim. 4 haftalıkti progestan kullanmaya başladığım da hala da kullanıyorum günde 2 fitil şeklinde. İnternette yazanlara çok aldanma derim… Eğer doktorun güvenilirse kendini ona emanet et. Benim doktorun perinatolog gözüm kapalı ne dese kullandım, ki kronik hastalığım olmasına rağmen ve ağır ilaçlar kullanmama rağmen şükür şuan için sağlıkla büyüyor….