Kızlar 13 haftaya yeni girdim ama karnım neredeyse hiç çıkamadı gibi. Zaten baya zayıfım 48 kiloyum ama ilk üç ayda gözle görülür bir değişme olmadı. 12.haftamda doktora gittim ama olumsuz bir şey demedi bilgi de vermedi. Aklıma takılıyor ilk hamileliğim karnımın büyümesi gerekmiyor mu ? Sizlerin kaçıncı haftada belli oldu