Aysrnur benim de 28de makat gelişti, daha sonra döndü 32de sevinmiştim, geçen gittiğimde tekrar makat geliş olmuş şuan 35teyim ve artık saldım nasıl istiyorsa öyle gelsin. Doktor da doğumu düşünme dedi önemli olan sağlıklı bir şekilde anne ve bebeğin kurtulması dedi bir de çok bir şeyi diretirsen normal diye aksi bir durumu yaşayınca da başarısızlık hissi, depresyon hali oluyormuş ve mutsuz bir anne olmak istemeyiz o yüzden çok düşünmemeye çalışıyorum ben de bakalım Allah neyi nasip edecek 🙏